Categories
Uncategorized

Saruna ar Samurai Warriors 5 prodecentu


Pirms 18 gadiem videospēļu producents Hisashi Koinuma sāka darbu pie pirmās spēles sērijā Samurai Warriors. Tajā laikā viņš vēl nezināja, ka viņa spēle kļūs par vienu no Koei Tecmo kataloga stūrakmeņiem, un 2021. gadā viņš ne tikai joprojām strādāja pie franšīzes, bet arī izstrādāja spēli, strādājot savā gan ražotāja, gan uzņēmuma prezidenta divējāda loma. Mēs runājām ar Koinuma-san, lai uzzinātu vairāk par viņa gaidāmo titulu, iecienītāko varoni un to, ko sniegs jaunā pārdomātā pieredze, kad spēle ASV nonāks Xbox One un Xbox Series X | S.

Ir Samurai Warriors franšīzes 17 gadu jubileja. Kāpēc jums šķiet, ka šis ir īstais laiks, lai sēriju atgrieztu?

Hisashi Koinuma: Samuraju karotāji man vienmēr ir bijis kaislību projekts. Es sāku strādāt pie pirmās spēles pirms 18 gadiem, un šeit es esmu, joprojām pie tā. Franšīzes fani man visu laiku jautāja: Kad jūs gatavojaties izveidot jaunu Samurai Warriors? Un ir grūti turēt noslēpumā šādas lietas. Es gribu pateikt visiem, pie kā strādāju, bet acīmredzot, tas bija noslēpums. Jaunas spēles izveidošana ir saistīta ar laiku. Kad jūs varat apvienot lielisku stāstu ar pārliecinošu mākslu un darbību, lai turpinātu šo stāstu, jūs zināt, ka laiks ir piemērots, lai izlaistu jaunu spēli. Beidzot bija laiks, kad visi šie elementi apvienojās.

Kāds ir jaunās spēles sižets?

Hisashi Koinuma: Šoreiz Samurai Warriors 5 būs jauna Samurai Warriors titula iedomāšanās, ieskaitot elementus no Sengoku perioda sākuma (1467), kas sākās tūlīt pēc Ōnin kara beigām, kura mēs vēl nebijām sākotnēji pilnībā iekļaut. Stāsts Samurai Warriors 5 stāsta par diviem šī perioda izcilākajiem militārajiem komandieriem – Nobunaga Oda un Mitsuhide Akechi. Mēs domājām, ka Nobunaga jaunāko gadu izpēte, kad viņš bija pazīstams kā “Owari lieliskais muļķis”, ir aizraujošs gan darbības, gan stāstu ziņā, jo fanus vedam cauri satricinājumiem un satricinājumiem, kas noved pie bēdīgi slavenā Honnō-ji incidenta.

Kas padara Sengoku periodu interesantu attiecībā uz spēlētāju transportēšanu uz šo laika periodu?

Hisashi Koinuma: Kā izstrādātāji, kad mēs runājam par Samurai Warriors, mūsu augsta līmeņa koncepciju jau no paša sākuma, mūsu koncepcija pirms 18 gadiem šodien paliek nemainīga: mēs cenšamies sniegt Japānas vēsturi ar aizraujošiem varoņiem, kas tiek attēloti foršā stilā , unikāls veids. Man Sengoku periods ar visu tā vēsturi ir tieši īstā vieta Samuraju Warriors, un alka pēc sērijas uzmundrinošajiem darbības faniem.

Spēlei ir jauns tintes mākslas stils. Kāpēc pārdomāts izskats?

Hisashi Koinuma: Mēs patiešām cenšamies visu iztēloties par to, ko mēs piegādājam ar franšīzi, un, lai to izdarītu, ir svarīgi, ka jau no pirmās spēles ierašanās jūs zināt no pirmajiem attēliem, pirmajiem video, ka redzat kaut ko unikālu, kaut ko tādu, kas izceļas. Mēs vēlējāmies spēlē ieviest japāņu mākslas stilu, vēlējāmies atsvaidzināt katras zobena šķēles un Musou uzbrukuma izskatu. Šis japāņu tintes izskats palīdz iemūžināt tādas rakstzīmes, kādas līdz šim neesat redzējuši Samurai Warriors spēlē.