Categories
Uncategorized

Xbox spēļu iekārtas jaunā konsole

Vēl martā mēs tuvāk iepazināmies ar tehnoloģiju, kas darbina Xbox X sēriju, sadalot visu, sākot no tehniskajām specifikācijām un beidzot ar to, ko spēlētājiem nozīmē nākamās paaudzes tehnoloģijas. Piemēram, Xbox Velocity Architecture un optimizētā Xbox Series X. Pirms divām nedēļām mēs atklājām Xbox sēriju S un apskatījām tehnoloģiju, kas darbina šo konsoli. Ir pienācis laiks cieši un personīgi apskatīt mūsu jauno Xbox konsoles dizainu, daloties ar procesu un iedvesmu, kas tos veidoja.

Xbox jaunā konsole

Nesen bija iespēja apsēsties kopā ar dažiem Xbox dizaina komandas locekļiem, tostarp dizaina direktoru Karlu Ledbetteru, galveno Xbox konsoles dizaineru Chrisu Kujawski, vecāko dizaina direktoru Nicolas Denhez, vecāko dizaineru Ryan Whitaker un vecāko dizaineri Eriku Kelteru, lai pārrunātu divu pilnīgi jaunu konsole dizainu no paša sākuma. Tā stāsta Xbox bloga galvenais redaktors. Vienkārši sakot, komanda ir izstrādājusi nākamās paaudzes aparatūru, lai nodrošinātu augstas veiktspējas spēļu pieredzi tā, lai tā būtu pieejamāka, elastīgāka un galu galā netraucēti iekļautos Xbox fanu mūsdienu dzīvē un viesistabās visā pasaulē.

Izstrādājot šo ierīču estētiku, komandu iedvesmoja mūsu partneri no Xbox inženieru komandas, modernās tehnoloģijas un iepriekšējo Xbox spēļu produktu mantojums. Xbox sērija X un Xbox sērija S tika veidota tā, lai ietilptu jebkura cilvēka mājās; tiem ir arhitektonisks raksturs, viņiem ir personība un vizuāls izskats, kas, pēc komandas domām, laika gaitā pastāvēs. Konsoles kļūst par fiziskas kvalitātes pieredzes atspoguļojumu, kas savienosies pārī ar jebkuru stilu un spēles veidu. Vissvarīgākais ir tas, ka viņi var izcelties vai pazust vidē, kurā viņi atrodas, pamatojoties uz mūsu fanu vēlmēm.

“Daudzos veidos šo produktu projektēšanai izmantotais process ir veids, kā mēs veidojam visas ierīces. Aparatūras dizains uzņēmumā Microsoft ir attīstījies no mazām komandām, kas strādā neatkarīgi viens no otra universitātes pilsētiņā, līdz pat tagad sēdēšanai vienā studijā, kurā tiek izveidotas visas Microsoft ierīces, sākot no Xbox līdz HoloLens, Duo līdz Surface Hub, apvienojot mūsu aparatūras valodu, vienlaikus saglabājot personību, kuru katrs produkts ir pelnījis, teica Ledbetter. “Dizains tagad vienmērīgi darbojas arī aparatūrā un programmatūrā, veidojot digitālo pieredzi vienlaikus ar ierīcēm, kas tos iespējo. Tas ir veids, kā tiek ražoti cilvēki iemīļoti produkti. ”

Projektēšana no iekšpuses

2017.gada septembrī dizaina un pētījumu grupas apmeklēja spēļu iekārtu klientus, nesot līdzi dažus prototipa formas faktorus, kas kļūs par Xbox X sēriju. Tas, ko viņi atrada, daloties redzējumā par to, kāda varētu būt nākamās paaudzes konsole, bija tas, ka spēlētājus visvairāk sajūsmināja kaut kas tāds, kas jutās jauns un atšķirīgs, bet arī viegli iederējās savās mājās, kur viņi spēlēja. Tas lika komandai izstrādāt pēc iespējas kompaktākas konsoles ar nelielām pēdām un elastību, kas izvietojamas vairākās orientācijās un telpās.